همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
شهریور
۹۷

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ

حتماً بارها این حرف ها را شنیده اید که در حال حاضر بهترین کسب و کارها در اینترنت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن به درآمدهای بالایی دست یابید. امروز قصد دارم شما را با مواردی از مسائل آشنا نمایم  که بتوانید با استفاده از این مطالب درک درستی را از این طریقه کسب درآمد را داشته باشید.

  • مدیر وبلاگ
۳۱
شهریور
۹۷

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من

همانطور که می دانید مدت طولانی هست که عده ای در سطح اینترنت محصولاتی را تحت عنوان پکیج های کسب درآمد به فروش می رسانند و اعلام می کنند که با خرید این بسته ها می توانید به درآمدهای خوبی برسید و از این دست موارد که شما می توانید با یک جستجوی ساده به انبوهی از این پکیج ها دسترسی خواهید داشت. اما سوال اینجاست که تا چه حد این موضوع صحت دارد؟ و آیا می توان با استفاده از این پکیج ها به درآمد ادعایی آنها رسید؟ ما در این پست قصد داریم به بررسی این پکیج ها برسیم و بررسی کنیم که تا چه حد ادعای آنها در این مورد صحت دارد؟

در بررسی این پکیج های درآمدزایی ناخودآگاه چند سوال در ذهن افراد به وجود می آید که هر کدام از آنها را به تفصیل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • مدیر وبلاگ
۳۱
شهریور
۹۷

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ همه دانسته های من

در یکی از فروم ها بحثی درگرفت که «آیا کسب و کارهای بزرگ تهدیدی برای کسب و کارهای کوچک هستند؟» بحث های خوبی ایجاد شد که می شد نتایج خوبی را به وجود آورد که بنده قصد دارم به بخشی از نتایجی که در آن بحث به آن اشاره شد را برای شما عنوان نمایم

بنده به شخصه برعکس از این دوستان که در آن بحث عنوان می کردند که کسب و کارهای بزرگ به دلیل تجمیع خدمات در یک مکان فرصت رقابت را از دیگر فروشنده ها می گیرند، کاملاً مخالفم.

در این پست قصد دارم که به دلایل مخالفت خود با این نظر بپردازم

  • مدیر وبلاگ
۳۱
شهریور
۹۷

با سلام خدمت همه کاربران محترم وب

چند روزی است که این وبلاگ راه اندازی شده ولی متأسفانه به دلیل مشغله کاری نتوانستم کار ارسال مطلب را آغاز نمایم ولی از امروز قصد دارم فعالیت این وبلاگ را رسماً شروع کنم. امیدوارم که بنده را از نظرات خود بی بهره نسازید.

قبل از هر چیز معرفی وبلاگ

از امروز قصد دارم به مرور تمام تجربیات خودم را که در طول این مدت چند سالی که زندگی کردم را با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم که با به اشتراک گذاری این تجربیات کمکی هرچند کوچک را به شما کاربران محترم داشته باشم. تجربیاتی که در این وبلاگ قرار داده می شود در همه زمینه بوده و مختص به موضوع خاصی نیست. 

خیلی از ما ها گاهاً در زندگی خود با مسائل و گاه مشکلاتی رو به رو می شویم که باعث کسب تجربیات جالب توجهی می باشد که ممکن است برای خیلی از دوستان قابل توجه باشد به همین دلیل اگر دوستانی هستند که دارای تجربه هایی هستند به نظر خودشان می تواند جالب باشد و یا احساس می کنند می توانند کمکی به دیگران باشند می توانند با ارسال آن در قسمت نظرات آن را با دیگران در اشتراک بگذارند.

  • مدیر وبلاگ