همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۷
آبان
۹۷

همانطور که در پست قبلی عنوان شد، در این پست قصد دارم به روش های جلوگیری از سرقت اطلاعات بانکی در پرداخت های اینترنتی بپردازم. متأسفانه عده ای افراد با ترفندهای مختلفی از طریق اینترنت اقدام به سرقت اطلاعات می نمایند و باعث بروز مشکلات متعددی برای افراد و اشخاص می شوند. من در این پست با معرفی کردن آنها قصد دارم روش شناسایی آنها را برای شما عزیزان شرح دهم.

  • مدیر وبلاگ
۲۶
آبان
۹۷

با گسترش پرداخت های الکترونیکی و حذف تدریجی پول نقد از معاملات روزانه انجام انواع پرداخت ها ساده تر شده و دیگر به راحتی می توان بدون مراجعه حضوری حتی خریدهای خود را محدود به یک مکان خاص نکرد و می توان با استفاده از اطلاعات حساب بانکی محصولات مورد نیاز خود را به راحتی از مکان های دورتر نیز خرید و در مورد خریدهای حضوری نیز تنها با داشتن یک کارت می توان بدون آنکه نگران دریافت مانده پول خود باشید خریدهای خود را با هر مبلغی که باشد انجام دهید. اما مسئله ای که در این مورد مهم می باشد، امنیت و محافظت از اطلاعات حساب می باشد. مهمترین مشکل در خرید با کارت و یا خریدهای اینترنتی وجود بدافزارهایی است می تواند با فریب خریدار اطلاعات مشتری را به سرقت برده و موجودی حساب فرد را بدون اجازه برداشت نماید. ما در این پست قصد داریم روش هایی را به شما یاد دهیم که با استفاده از آنها بتوانید جلوی سرقت اطلاعات خود را بگیرید.

  • مدیر وبلاگ