همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

افزایش فالورهای اینستاگرام به صورت هدفمند

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

روش های زیادی وجود دارد که می توان با استفاده از آن‎ها می توان تعداد فالورهای کاربران خود را افزایش داد. روش هایی که در این پست مطرح می گردد، حاصل تجربیات شخصی بوده و مؤثر یا بی تأثیر بودن آن‎ها نیز مورد بررسی قرار گرفته است. لطفاً تا انتهای همین پست همراه ما باشید و در انتها نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

مشخصات و بیوگرافی کامل

اولین مسئله در مدیریت پیج اینستاگرام که برخی از متأسفانه افراد به آن توجه نمی کنند، نام، لوگو و بیوگرافی است. این سه مسئله به خودی خود بازدید شما را تا حدودی افزایش یا کاهش می دهد. اگر کار گرافیکی بلد نیستید حتماً برای لوگوی خود از یک طراح کمک بگیرید، نام صفحه خود را به دقت و براساس محتوای پیج انتخاب نمایید. در قسمت بیوگرافی حتماً در آن عنوان کنید که افراد با فالو کردن پیج به چه محتوایی دسترسی پیدا می کنند.

تولید محتوای مفید:

محتوای شما باید توسط خود شما تولید شود. به این دلیل که تنها شما هستید که با روحیات کاربران خود آشنا هستید و با لایک ها و نظرات آن‎ها می دانید آن‎ها بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند. مهمترین مسئله در اینستاگرام محتوای آن است و باید محتوای تولید شده شما از نظر کیفیت بهترین در زمینه خود باشد. باید کاربر شما احساس کند که با فالو کردن شما مطالب جذاب و مفیدی را دریافت می کند. برای نگارش محتوای مفید حتماً محتواهای سایر کانال های موفق را مطالعه کنید و روش تولید محتوا را آموزش ببینید.

کپی برداری نکنید

افراد به این دلیل صفحات مختلفی را فالو می کنند که «هر صفحه محتوای متمایزی دارد» باید شما به کاربران خود نشان دهید که با بقیه پیج ها فرق می کنید و افراد با فالو نکردن شما مطالب مهمی را از دست می دهند.

زمان بندی داشته باشید

داشتن یک زمان بندی مشخص می تواند در موفق شدن شما بسیار تأثیرگذار باشد. این کار باعث می شود که کاربران بدانند که شما در چه زمانی چه محتوایی تولید می کنید و حس اعتماد کاربران را به شما تقویت می کند. این زمان بندی بسته به محتوای کانال شما باید مشخص گردد و نمی توان الگویی برای همه آن ها تعیین کرد.

استفاده از هشتگ

یکی از مهمترین روش های جذب کاربران به سمت خود استفاده از هشتگ های مرتبط است. برای تعیین هشتگ ها بهترین نرم افزار خود همان اینستاگرام است. شما با وارد کردن بخشی از کلمه هشتگ های پرتکرار را به شما پیشنهاد می دهد. هشتگ ها را براساس محتوای تولیدی، از بین  موارد پرتکرار انتخاب کنید. نه در استفاده از آن افراط کنید و نه تفریط تا 6 هشتگ برای هر پست کافی است و سعی کنید که بیشتر از آن استفاده نکنید و این حس را به کاربران خود انتقال ندهید که قرار است تعداد زیادی هشتگ را مشاهده نمایند.

محتوای به اندازه تولید کنید

یکی از معیارهای بالا رفتن پست های شما در اکسپلورر اینستاگرام میزان توقف کاربر بر روی پست شماست. از تولید محتواهای تک خطی و کوتاه جداً خودداری کنید. محتواهای طولانی تر به دلیل آنکه باعث بیشتر ماندن کاربر بر روی پست می تواند شانس بیشتری را قرارگیری در بالای اکسپلورر برای شما فرآهم آورد. اما باید به این نکته توجه کرد که نباید محتوا حوصله کاربران را سر ببرد و باید تا انتها برای کاربر جذاب باشد.

ساخت تصاویر حرفه ای

همانطور که می دانید برخلاف سایر شبکه های اجتماعی شما برای ارسال پست حتماً نیاز به اضافه کردن عکس و یا فیلم دارید که مهمترین بخش هر پست در اینستاگرام همین است چون اولین چیزی که کاربر در پست شما مشاهده می کند و آن بیشترین دلیل جذب کاربر به خواندن پست شما می شود همان عکس است حتماً روی عکس های ارسالی کار کنید و صرفاً عکس از اینترنت کپی نکنید و از عکس های باکیفیت بالا استفاده نمایید. اگر پست شما نیاز به عکس خاصی ندارد می توانید از عکس های این سایت استفاده کنید که منبع خیلی جامع برای دانلود انواع عکس ها با کیفیت های عالی می باشد.

وادار کردن کاربران برای فعال بودن

یکی از مهمترین معیارهای اینستاگرام برای بالا بردن پست های شما در نتایج اکسپلور میزان بازخورد کاربران به پست های شماست به خصوص در ساعات اولیه انتشار محتوا. محتواهایی منتشر کنید که کاربران را راغب به لایک کردن، ارسال نظر و باز ارسال (فوروارد) پست های شما کند. به عنوان نمونه در پست ها سوالی را مطرح نمایید و یا از کاربران بخواهید که مطالب شما را برای فالورهای خود بفرستند. اجرای مسابقات و برگزاری چالش ها به خصوص در حالی که جایزه ای برای افراد در نظر می گیرید می تواند به میزان زیادی به کاربران شما را افزایش دهد.

واکنش به نظرات کاربران

یکی از نکاتی که می تواند به وفادار ماندن افراد به صفحه شما کمک کند واکنش دادن به نظرات کاربران است. تا آنجایی که می توانید به نظرات ارسال شده خود پاسخ دهید چه مثبت و چه منفی. این کار به کاربران ثابت می کند که شما برای نظرات آن‎ها اهمیت قائل می شوید و به همین دلیل به صفحه شما احساس تعلق پیدا خواهند کرد.

درخواست خود را به کاربران اطلاع دهید

به این نکته فکر نکنید که پست های من آنقدر با کیفیت هستند که خود کاربران آن ها را لایک کرده و یا نظرات خود را برای شما ارسال خواهند کرد. حتماً درخواست های خود را با کاربران در میان بگذارید و از کاربران بخواهید که در صورتی که از پست های شما راضی بودند حتماً آن ها را لایک کنید و نظرات خود را در رابطه با آن موضوع مطرح نمایند.

کاربران را مجبور به فالو کردن نکنید

نکته مهمی که در مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارد این است که افراد را مجبور به فالو کردن پیج نکنید. این اجبار به دو صورت است یکی خصوصی کردن پیج و اضافه کردن فالور با استفاده از نرم افزار یا به صورت دستی. افرادی هستند که پیج خود را به صورت خصوصی درآورده و افراد تنها با ارسال درخواست فالو و تأیید شدن توسط مدیریت امکان مشاهده محتوای صفحه را دارند. این کار باعث فراری شدن کاربران از صفحه شما می شود. کاربر باید به خواست خود و با بررسی صفحه شما، پیج شما را فالو کند تا کاربر فعال و اکتیوی برای شما اضافه گردد

از تبلیغات زرد استفاده نکنید

 متأسفانه برخی از پیج ها با تبلیغات زرد و متأسفانه آگهی هایی با محتوای نامناسب اقدام به عضوگیری می کنند. این کار هیچ کمکی به صفحه شما نخواهد کرد و صرفاً تنها باعث کنجکاوی کاربران شده و پس از مشاهده محتوای شما بلافاصله صفحه شما را آنفالو خواهند کرد. صداقت را در کار خود لحاظ کنید چون این کار می تواند موفقیت پایداری را برای شما را فرآهم آورد.

استفاده از ربات های اینستاگرام

در حال حاضر ربات هایی هستند که می توانند به صفحه اینستاگرام وصل شوند و در ازای پرداخت مبلغی میزان مشخصی فالور را به صفحات شما اضافه نمایند. همان طور که در بخش قبلی عنوان کردیم که بهتر است افراد را مجبور به فالو کردن نکنید، بهتر است از این روش برای افزودن فالور استفاده نکنید. جدای از آن که این روش ممکن است مشکلات امنیتی را برای شما ایجاد نماید این روش چندان کارآمد نیست و این روش تنها زمانی پاسخ خواهد داد که شما معیارهای مرتبط با محتوا را رعایت کرده باشید.

استفاده از تبلیغات

به جای مجبور کردن یورزها به فالو کردن با استفاده از آگهی کاربران جدید جذب نمایید. این روش تا حدود زیادی می تواند فالورهای پایدارتری را به شما اضافه نماید. نکته مهم در این باره صداقت در تبلیغات است. آگهی را تنظیم کنید که واقعاً براساس محتویات صفحه شما باشد. اغراق بیش از حد و یا موضوعات جنجالی که در صفحه شما وجود خارجی ندارد، نمی تواند هیچ کمکی را به شما ارائه دهد.

نکته آخر

در پایان این مطلب باید بگوییم که پست هر یوزر یک فرد وجود دارد و شما در حقیقت مطالب را برای افراد مختلف منتشر می کنید به همین دلیل باید توجه داشته باشید که تمامی مطالب گفته شده به نحوی است که در نهایت براساس خواسته های کاربران هر صفحه است و شما باید به این توجه داشته باشید که محتوای شما باید به مذاق کاربران خوش بیاید در غیر این صورت نمی توانید در کار خود موفق باشید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی