همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

کسب درآمد با بودجه صفر: همکاری در فروش

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ق.ظ

در سلسله پست هایی که قرار شده در رابطه با کسب درآمد با بودجه صفر، امروز به یکی دیگر از این موارد یعنی فعالیت در سیستم های همکاری در فروش اشاره می کنیم. یکی از مزایای مهم فعالیت در نیاز نداشتن به بودجه در این فعالیت اقتصادی است؛ شما حتی می توانید با استفاده از یک وبلاگ، شبکه های اجتماعی که به صورت رایگان که دارای بازدید بالایی است نیز در این کار به درآمد کسب کنید.

سیستم های همکاری در فروش

سیستم های همکاری در فروش سیستم هایی هستند که در ازای فروش محصولات توسط شما پورسانت تعیین شده ای  به شما پرداخت می کنند و به عبارت بهتر برای هدفمند کردن تبلیغات خود و بازدهی بهتر به جای پرداخت هزینه آگهی که ممکن است چندان بازدهی مناسبی را به دست نیاورند به ازای فروش هر محصول هزینه تبلیغاتی را به بازاریاب پرداخت می نمایند و به این صورت وظیفه اصلی تبلیغات به عهده بازاریابان می افتد.

روش های افزایش درآمد در این سیستم

برای آنکه بتوان از این راه به درآمد بالای دست یافت می توان از روش های زیادی استفاده کرد که ما به دلیل آنکه قصد داریم بدون بودجه این کار را انجام دهیم روش هایی را به شما آموزش می دهیم که می توانید تا حد امکان به صورت رایگان انجام شود.

وبلاگ با بازدید بالا

اگر در سیستم های وبلاگی دارای وبلاگی هستید که بازدید بالایی را تجربه می کند، از این به عنوان یک موقعیت کسب درآمد استفاده کنید و تنها برای تفریح از این وبلاگ بهره نگیرید. توجه داشته باشید که هر سایت و وبلاگی براساس محتوایی که دارد کاربران را به سمت خود سوق می دهد. به همین دلیل باید محصولاتی را در وبلاگ برای بازدیدکنندگان خود قرار بدهید که مرتبط با موضوع وبلاگ شما باشد. به عنوان نمونه اگر شما در حوزه مدارس فعالیت می کنید، محصولاتی مانند لوازم التحریر و پوشاک و از این دست موارد می تواند بازخورد بهتری برای شما داشته باشد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی دیگر از گزینه های افزایش فروش شماست. تقریباً به جرأت می توان گفت که اکثر افراد حداقل یک شبکه اجتماعی در تلفن هوشمند خود دارند به همین دلیل این بازاری بزرگ برای فعالیت در این زمینه را برای افراد به وجود می آورد. اگر در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارید و تعداد زیادی دنبال کننده (فالور، سابسکرایبر و...) دارید می توانید از این گزینه نیز برای کسب درآمد استفاده کنید. البته در پست های بعدی سعی می کنیم روش افزایش کاربران را به صورت کاربردی برای شما آموزش دهیم.

بازاریابی به روش حضوری

یکی دیگر از روش های فعالیت در این عرصه فروش به صورت بازاریابی مستقیم است. در این روش شما می توانید با مشتریان بالقوه محصولات صحبت کنید و آن‎ها را خرید از محصولات ترغیب نمایید. این روش کار به نسبت روش هایی که عنوان شد بازار کوچکتری دارد و به همین دلیل باید در کنار سایر روش ها از آن استفاده کرد.
به دنبال همکاری در فروش معتبر باشید
یکی از مسائل مهمی که در این حوزه باید در آن دقت داشت این است که باید به دنبال سیستمی باشید که از همه لحاظ قوی و منسجم باشد. یعنی باید هم از لحاظ کیفیت محصولات، محصولات باکیفیتی را به مشتریان عرضه کند و هم خدمات پشتیبانی مناسبی برای محصولات و تسویه حساب داشته باشد. بنده چون به شخصه مدتی است که با سیستم همکاری در فروش دیجیکالا آشنا شده ام به نظر شخصی خودم همکاری در فروش دیجیکالا می تواند گزینه مناسبی برای این فعالیت باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی