همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

کسب درآمد با بودجه صفر؛ خدمات تلفن های همراه

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

در سری آموزش هایی که قرار است در خصوص کسب درآمد با بودجه صفر به آن‎ها اشاره کنیم امروز در خصوص خدمات مرتبط با اپراتورهای تلفن همراه است. همان گونه که می دانید تقریباً در هر خانه ای حداقل دو خط تلفن همراه و یا حداقل تلفن ثابت وجود دارد که می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد از این راه باشد. خدماتی که می شود در این قالب ارائه داد فروش شارژ، پرداخت قبوض، فروش بسته های اینترنتی می باشد.

نکاتی در مورد فعالیت در این زمینه

در خصوص فعالیت های ذکر شده باید گفت که این کار به نسبت کارهای قبلی که در پست های پیشین به آن اشاره شد سطح درآمدی پایین تری دارد و به همین دلیل ما توصیه می کنیم که حتماً این کار را در کنار کارهای دیگر انجام دهید تا بتوانید به درآمد معقولی به دست بیاورید.

روش کسب درآمد در این سیستم

شاید پیش خود فکر کنید که تمامی اپراتورها که خدمات خود را به قیمت نهایی به مشتریان خود عرضه می کنند و امکان درآمدزایی از آن طریق وجود ندارد؛ اما باید عنوان کرد که برخی از شرکت های معتبر برای کسب درآمد بیشتر اقدام به ارائه پنل های فروش به افرادی هستند که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند و به دو صورت پورسانتی (به مانند همکاری در فروش ها) و تخفیف از قیمت اصلی (فروش عمده و شارژ پنل) اقدام به این کار می کنند. شما می توانید با استفاده از هرکدام اقدام به کسب درآمد کنید. توصیه شخصی ما به شما این است که از هر دو روش استفاده کنید تا بتوانید درآمد بیشتری را در این زمینه به دست آورید. در ادامه به برخی از این سایت ها که تجربه استفاده از آن‎ها را داشته ام را برای شما نام می برم.

فروشندگان تخفیفی

این دسته از فروشندگان با عرضه خدمات با مبلغ پایین تر از قیمت اصلی درواقع پرداخت پورسانت را به جلو می اندازند و شما نیازی به درخواست تسویه حساب پورسانت های خود ندارید. از این دسته از فروشگاه ها می توان به فروشگاه آفتاب گستر اشاره کرد که شما با عضویت در این سیستم می توانید خدماتی از جمله فروش شارژ، پرداخت قبوض، فروش پین شارژ، فروش بسته های اینترنتی، خدمات سیمکارت و... انجام دهید.

همکاری در فروش شارژ

روش دیگری از کسب درآمد در این سیستم فروش به صورت همکاری در فروش می باشد. افرادی که در این سیستم مشغول هستند در ازای فروش شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض پورسانتی در پنل آنها منظور می گردد که با رسیدن به حد نصاب، می توانند درخواست برداشت وجه را در پنل خود انجام دهند. از سیستم هایی که این خدمات را ارائه می دهند می توان به شارژ ریسلر اشاره کرد که این فروشگاه علاوه بر امکان فروش مستقیم محصولات امکان زیرمجموعه گیری نیز وجود دارد؛ بدین صورت افرادی که از طریق شما در این سیستم ثبت نام می کنند در ازای فروش آنها پورسانتی جداگانه نیز به شما پرداخت می گردد و همین کار می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند.

روش افزایش درآمد

برای افزایش درآمد در روش اول شما باید مشتریان حضوری خود را افزایش دهید و افرادی که مشتری بالقوه این خدمات هستند را به سمت خود جلب نمایید. در روش اول که به نظر ما امکان بیشتری برای کسب درآمد در آن وجود دارد باید شما برای فروشگاه خود حتماً بلاگی راه اندازی کرده و مطالب مرتبط با آن را در وبلاگ خود قرار دهید تا افرادی که به وبلاگ شما مراجعه می کنند از فروشگاه شما نیز برای خرید شارژ و دریافت خدمات استفاده کنند. حتماً در میان صفحات اجتماعی خود (نه به صورت افراطی) از فروشگاه خدماتی خود نام ببرید و آن را معرفی کنید. این قسمت می تواند به کسب درآمد سرشار شما کمک شایانی نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی