همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

واقعیات کسب و کار اینترنتی

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ

حتماً بارها این حرف ها را شنیده اید که در حال حاضر بهترین کسب و کارها در اینترنت وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن به درآمدهای بالایی دست یابید. امروز قصد دارم شما را با مواردی از مسائل آشنا نمایم  که بتوانید با استفاده از این مطالب درک درستی را از این طریقه کسب درآمد را داشته باشید.

1. کسب و کار اینترنتی نیاز به صرف هزینه دارد

باید این واقعیت را درک کنید که برای راه اندازی هر کاری (چه فیزیکی و چه مجازی) نیاز به صرف هزینه می باشد. متأسفانه عده ای از افراد این تصور را را دارند که کسب و کار مجازی نیازی به صرف هزینه ندارد. باید توجه داشته باشید که در برخی از کسب و کارهای مجازی (نه همه آنها) گاهاً هزینه های آن به مراتب بیشتر از راه اندازی یک کار فیزیکی می باشد. هزینه هایی که در کسب و کارهای مجازی به طور معمول وجود دارند عبارتند از: تهیه فضا و دامین (مانند مغازه و آدرس در کارهای فیزیکی)، تبلیغات، گاهاً خرید نرم افزارهای تحت وب و... می باشد. باید به این مسئله نیز توجه داشت که هزینه صرفاً هزینه مالی نیست. گاهی اوقات صرف زمان و استفاده از فکر و توان نیز می تواند به جای خود نوعی هزینه برای راه اندازی کار باشد.

2. در مدت کوتاهی به درآمد بالایی نخواهید رسید:

در مورد درآمد بالا نمی شود به طور یقین بیان کرد که تمام کسب و کارها در مدت زمان کوتاه یا بلند به سطح درآمدی خوبی رسید و این مسئله کلاً بستگی به ایده، نحوه اجرا و مدیریت کار می باشد. قطعاً کسب و کارهای اینترنتی در مواردی زودتر به ثمردهی می رسند ولی همان طور که عنوان شد به سیاست های کلی مدیریت یا مدیران آن کسب و کار بر می گردد.

3. کسب و کارهای اینترنتی نیاز به مدیریت خیلی قوی دارند:

در مورد مدیریت کسب و کار باید بیان کنیم که کار اینترنتی به مانند کار فیزیکی نیاز به مدیریت قوی و گاهاً تشکیل یک تیم منسجم و قوی دارد. البته منکر آن هم نمی شویم که برخی از کارها را می توان به صورت انفرادی انجام داد ولی این مورد در همه موارد صدق نمی کند. ذکر این مسئله هم نباید فراموش شود که کارهای اینترنتی پس از به ثمر رسیدن حجم کاری پایین آمده و کارها به یک سری کار روتین تبدیل خواهند شد ولی این به منزله این نیست که می توان بدون کار خاصی آن کار را به راحتی پیش برد.

 4. راه اندازی کار اینترنتی در کار کار فیزیکی می تواند در باز کردن درهای جدید به شما کمک شایانی نماید:

اگر شما دارای شغل فیزیکی هستید، راه اندازی یک شغل اینترنتی می تواند بازار شما را به یک بازار بزرگتر و گسترده تر وصل نماید. بنده به شخصه به این مورد اعتقاد دارم که انجام این کار می تواند درآمد شما را از یک محدوده خاص به تمام کشور و یا حتی جهان گسترش دهد. اگر شما بتوانید با انجام برنامه ریزی های دقیق و ارائه خدمات با کیفیت شغل اینترنتی خود را مدیریت کنید، باعث افزایش روزافزون درآمد شما خواهد شد.

5. ایده اگر تکراری هم باشد، می توان در آن موفق بود منتها باید کپی کاری نکرد:

خیلی از افراد احساس می کنند که حتماً باید ایده جدیدی داشت تا بتوان در آن کار موفق بود. بنده منکر این نیستم که ایده های جدید زودتر می توانند به موفقیت برسند ولی باید توجه داشت که اگر یک ایده جدید باشد ولی نتواند به خوبی مدیریت شود، به طور صریح عنوان می کنم که آن ایده محکوم به شکست خواهد بود ولی در عین حال می توان با یک مدیریت صحیح و منجسم یک ایده تکراری را اجرا کرد و به موفقیت هم رسید. البته باید توجه کنید که نباید به دنبال کپی صرف ایده باشید. برخی از افراد به دلیل موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجیکالا اقدام به خرید قالب های کپی شده آن می باشند و قصد دارند با همین کار در کسب درآمد خود موفق باشند. باید توجه داشت که این تنها داشتن یک قالب نمی تواند شما را در رسیدن به هدف یاری نماید. اگر در حال حاضر موفقیتی در این فروشگاه وجود دارد تنها به خاطر داشتن کادر مدیریت و پرسنل قوی آن می باشد.

در پایان از همه شما دوستان تقاضا می کنم که نظرات خود را در مورد نوشته بنده بیان کنید و بگویید تا چه حدی در این موارد با بنده موافق یا مخالف هستید و اینکه می خواهم نظر شما در مورد کسب و کارهای اینترنتی را بدانم.

منتظر نظرات ارزشمند شما هستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی