همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ همه دانسته های من

در یکی از فروم ها بحثی درگرفت که «آیا کسب و کارهای بزرگ تهدیدی برای کسب و کارهای کوچک هستند؟» بحث های خوبی ایجاد شد که می شد نتایج خوبی را به وجود آورد که بنده قصد دارم به بخشی از نتایجی که در آن بحث به آن اشاره شد را برای شما عنوان نمایم

بنده به شخصه برعکس از این دوستان که در آن بحث عنوان می کردند که کسب و کارهای بزرگ به دلیل تجمیع خدمات در یک مکان فرصت رقابت را از دیگر فروشنده ها می گیرند، کاملاً مخالفم.

در این پست قصد دارم که به دلایل مخالفت خود با این نظر بپردازم

 دلایل مخالفت با زیانبار بودن کسب و کارهای بزرگ برای کسب و کارهای کوچک

1. کسب و کارهای بزرگ در هرجایی امکان قرارگیری ندارند.

اولین دلیلی که می شود در این مورد عنوان کرد این است که کسب و کارهای بزرگ به دلیل ارائه حجم بالایی خدمات و یا کالاهایی که عرضه می کنند، امکان فعالیت در هر مکانی را نخواهند داشت. به همین دلیل مکان های فراوانی در شهر پیدا خواهند شد که فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات می توانند از آن محل استفاده نماید.

2. رویکرد فروشنده یا ارائه دهنده خدمات مهم است نه کسب و کار بزرگتر:

یکی دیگر از مسائلی که در موفقیت کسب و کار مهم است رویکرد فروشنده نسبت به بازار و آگاهی در ارائه خدمات می باشد. چنانچه فروشنده بتواند درک درستی از مدیریت کسب و کار خود داشته باشد، می تواند در هر محلی اقدام به توسعه کار خود نماید.

همه ما در موقع خرید روزانه خود به مغازه های معینی مراجعه می کنیم و حتماً با بیشتر آنها روابط صمیمی داریم و همیشه اول مقصد خریدهای ما آنجا خواهد بود حتی اگر مغازه های دیگری در آن محل باشند که این خود نشان دهنده بالا بودن درجه اهمیت کیفیت کاری می باشد نه بزرگتر بودن کسب و کار.

3. استفاده از روش های نوین کسب و کار، متضمن ماندگاری کسب و کار می باشد.

یکی دیگر از مسائلی که می تواند به ماندگاری کسب و کار کمک کند استفاده از روش های نوین فروش و ارائه خدمات می باشد. استفاده از فروش اینترنتی، تحویل سفارشات در محل، انجام خدمات در محل کار و یا منزل، استفاده از راه های ارتباطی جدید در رابطه با ارتباط با مشتری و از این دست مسائل می تواند حوزه فعالیت کسب و کار را تا حد کل استان محل و یا حتی کل کشور گسترش دهد و دیگر آن کسب و کار محدود به یک فضای جغرافیایی خاص نباشد.

در انتها از شما دوستان درخواست دارم که نظرات خود را در این مورد با بنده در میان بگذارید و بگویید که آیا با نظر بنده موافق هستید یا خیر؟ و اگر موافق هستید تا چه حد با گفته های من موافقید؟ و اینکه در کل نظر شما در این مورد چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی