همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من

همانطور که می دانید مدت طولانی هست که عده ای در سطح اینترنت محصولاتی را تحت عنوان پکیج های کسب درآمد به فروش می رسانند و اعلام می کنند که با خرید این بسته ها می توانید به درآمدهای خوبی برسید و از این دست موارد که شما می توانید با یک جستجوی ساده به انبوهی از این پکیج ها دسترسی خواهید داشت. اما سوال اینجاست که تا چه حد این موضوع صحت دارد؟ و آیا می توان با استفاده از این پکیج ها به درآمد ادعایی آنها رسید؟ ما در این پست قصد داریم به بررسی این پکیج ها برسیم و بررسی کنیم که تا چه حد ادعای آنها در این مورد صحت دارد؟

در بررسی این پکیج های درآمدزایی ناخودآگاه چند سوال در ذهن افراد به وجود می آید که هر کدام از آنها را به تفصیل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1. آیا میزان حجم کاری که در این پکیج ها ادعا می شود، با واقعیت تطابق دارد؟

برخی از پکیج هایی که در سطح اینترنت عرضه می شوند ادعا می کنند که تنها با صرف مدت کوتاهی در روز و در مدت زمان کوتاهی می توانید به کسب درآمد بپردازید. همه ما می دانیم که راه اندازی هر کسب و کار فیزیکی هم که به راحتی در دید مردم می باشد نیز مستلزم مداومت در کار و طی زمانی حداقل دو الی سه ماهه می باشد. در کسب و کارهای اینترنتی نیز که حضور فیزیکی نیست این روند ممکن است قدری طولانی تر از کسب و کار فیزیکی باشد. چون در کسب و کار فیزیکی شما حداقل در روز اول نیز ممکن است مراجعه کننده هایی از افراد گذری داشته باشید ولی در کسب و کار اینترنتی برای دیده شدن باید مدت زمانی از آن بگذرد تا بتوانید افرادی را به سمت خود جذب نمایید و بتوانید از بین آنها مشتریان خود را پیدا کنید.

2. آیا این موضوع واقعیت دارد که هزینه راه اندازی این کارها پایین و یا حتی نیازی به هزینه کردن نیست؟

در این مورد باید بگوییم که هیچ کسب و کاری (چه فیزیکی و چه مجازی) را نمی توان بدون تخصیص بودجه و انجام هزینه هایی راه اندازی کرد. البته منکر این مسئله نمی شویم که برخی از کسب و کارهایی که در اینترنت وجود دارند نیاز به بودجه کمتری دارند ولی حتی در برخی از موارد پیشبردن هدف مستلزم هزینه های زیادی می باشد. پس باید آگاه بود که این مسائلی که در این پکیج ها عنوان می شود چندان با واقعیت سازگاری ندارد.

3. اگر پکیج کسب درآمد واقعیست چرا آن را می فروشند؟

این سوال به نکته خوبی اشاره می کند. باید توجه داشت که اگر این پکیج ها مطابق با واقعیت هستند چرا آنها را با به فروش می رسانند و خود فروشنده این موارد از اطلاعات این پکیج در کسب درآمد استفاده نمی کند؟ نکته جالب توجه این است که گاهاً این پکیج ها با قیمت هایی پایین به طور مثال زیر 30،000 تومان ارائه می شوند که این خود نشان دهنده عدم کارایی آن می باشد.

4. آیا این پکیج ها دارای تضمیناتی نیز می باشند که فرد را به درآمد مورد ادعایی خود برسانند؟

باید در پاسخ به این سوال باید گفت که تا به حال ما هیچ کدام از این پکیج ها را ندیده ایم که بتواند چنین تضمینی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر این پکیج ها می توانستند این سطح از درآمد را تضمین نمایند (یعنی به صورت قرارداد رسمی) می شد گفت که این پکیج ها با واقعیت تطابق دارند چون فروشنده آن متضمن سطح درآمد مورد ادعایی هست و از کارا بودن آن پکیج مطمئن می باشد.

5. این پکیج ها شامل چه مواردی می باشند؟

ما به دلیل شبهاتی که در این مورد وجود داشته تمامی این پکیج ها را نمی توانیم از لحاظ محتوا بررسی نماییم ولی دو مورد آن که توسط دوستان ما بررسی شده اند را عنوان می نماییم. مورد اول که کاملاً کلاهبرداری بود در سی دی مربوطه عنوان شده بود که شما نیز همین سی دی را تحت همان عنوانی که خود خرید کرده اید را به فروش برسانید و از این راه کسب درآمد نمایید! یعنی این افراد با استفاده از سادگی مردم، افراد را به کلاهبرداری های بعدی سوق می دهند. مورد بعدی که بررسی شد این بود که در آن مشاغلی را عنوان کرده بود که هیچ توضیحی در مورد نحوه رسیدن به آن درآمد از طریق آن شغل را نداده بود و صرفاً مزایای آن شغل را برشمرده بود. به طور مثال در مورد فروش فایل عنوان کرده بود که فروش فایل نیازمند تهیه ابزار و وسایل نیست و شما می توانید با قراردادن محصولاتی بر روی سایت آن ها را به فروش برسانید و از آن کسب درآمد نمایید. در این پکیج هیچ توضیحی در مورد معرفی و بهره گیری از علم سئو و بهینه سازی سایت فروش فایل عنوان نشده و خریدار پکیج هیچ اطلاعاتی را در این مورد دریافت نمی نماید.

در پایان از شما می خواهیم که نظرات خود را در مورد نوشته های من و اینکه تا چه حد با این مطالب موافق و یا مخالف هستید را بیان نمایید و بیان کنید که در این مورد چه نظری دارید؟ و آیا در این موارد تجربه ای نیز دارید؟ خوشحال می شوم که اگر تجربه ای را در این مورد دارید با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی