همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

کسب درآمد با بودجه صفر: کسب درآمد از تایپ

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

شاید با دیدن عنوان این متن فکر کنید که شاید این یک متن تبلیغاتی بوده و جنبه آموزشی ندارد. اما اشتباه نکنید این مواردی که در ادامه همین پست مطرح و پست های آینده مطرح می شود روش هایی است که امتحان شده است و خودم به شخصه آن‎ها را تجربه کرده ام. حال به این روش هایی که می شود بدون بودجه به درآمد خوبی رسید را به شما معرفی می کنم.


انجام خدمات تایپ:

این روش نیاز به دانش خاصی نداشته و صرفاً شما با تمرین و ممارست می توانید سرعت تایپ خود را بالا ببرید. برای این کار ابتدا سعی کنید که هر روز متونی را از کتاب ها و سایت را تایپ نمایید تا به مراتب سرعت تایپ در شما بالا رود. بسته به استعداد شما ممکن است بعد یک هفته تا ده روز تمرین تایپ، سرعت تایپ شما به حد معقولی خواهد رسید که بتوانید سفارشات افراد را آماده نمایید. در ابتدا سفارشاتی با حجم پایین را قبول کنید و به مرور هرچه سرعت تایپتان بالا می رود می توانید سفارشات حجیم تری را قبول کنید.

تایپ گفتاری

اگر با تایپ کردن متون مشکل دارید و سرعت تایپ شما بالا نیست می توانید از نرم افزارهای تبدیل صوت به متن استفاده کنید. یکی از این سایت ها سایت speechtexter می باشد که شما تنها با یک میکروفن می توانید متون خود را به راحتی تایپ کنید. البته نسخه اندروید این نرم افزار نیز در سایت وجود دارد که از آن نیز می توانید استفاده کنید. این سایت و نرم افزار رایگان بوده و هیچ مبلغی و هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و قابلیت شناسایی چندین زبان زنده دنیا را از جمله فارسی را دارد.

چگونه می توان سفارش تایپ دریافت کرد.

دریافت سفارش تایپ یکی از آسان ترین کارها می باشد. برای دریافت سفارش روش های زیادی وجود دارد. که در ادامه به همه آن‎ها اشاره خواهیم کرد:

اطلاع رسانی در بین فامیل

اول از همه موضوع انجام کارهای تایپی را به فامیل های خود اطلاع دهید. حتماً در افراد فامیل معلمین و یا کارمندانی وجود دارند که نیاز به یک تایپیست داشته باشند. شما در اولین روش می توانید سفارشات اول خود را از بین فامیل های خود دریافت نمایید. معمولاً به دلیل حس همدلی در بین افراد فامیل با مطرح کردن این موضوع افراد زیادی برای کمک به شما سفارشات خود را به شما عرضه می کنند. این حالت بهترین روش تبلیغاتی برای شما خواهد بود. این افراد در ایجاد یک بازار خوب و معرفی شما به افراد مختلف می توانند به حد بالایی خوب باشد. بهترین کار را با پایین ترین قیمت برای این افراد در نظر بگیرید.

همکاری با موسسات تایپ

یکی دیگر از روش های سفارش گیری همکاری با موسسات تایپ و تکثیر می باشد. بدین صورت که شما این موسسات به دلیل حجم بالای سفارش در اکثر موارد نیاز به افرادی دارند که سفارشات آن‎ها را آماده نمایند. شما می توانید با قیمتی پایین تر از تعرفه تایپ برای این افراد کار انجام دهید و درآمد خود را بیشتر کنید. این کار می تواند در شناساندن کیفیت کار شما به موسسات بیشترین تأثیر را داشته باشد.

تبلیغ در وب سایت ها و فروم ها

یکی دیگر از روش هایی که می تواند در بالا بردن سفارشات شما کمک کند این است که در وب سایت هایی مانند دیوار و شیپور خود را تحت عنوان تایپیست معرفی کرده و از طریق آن‎ها سفارش دریافت کنید. فروم های مرتبط نیز می تواند گزینه مناسبی برای دریافت سفارشات شما باشد.

ثبت نام در سایت های تایپ

برخی از سایت ها هستند که پروژه های تایپ خود را به صورت پیمانکاری و مناقصه به افراد تایپیست عرضه می کنند شما می توانید با عضویت در این سایت ها به کسب درآمد در آن‎ها بپردازید. البته این دسته از سایت ها مبلغی را تحت عنوان وجه الضمان از تاپیست را دریافت می کنند تا از بروز مشکل در پروژه ها جلوگیری شود.

کسب درآمد بیشتر در این کار

خدمات تایپ دارای گستره زیادی بوده و تنها معطوف به تایپ نیست. خدماتی از جمله ویراستاری، ویرایش متون، طراحی کتاب و ... از دیگر روش هایی است که می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. اگر شما در منزل داری پرینتر (چاپگر) هستید، می توانید از آن برای چاپ متون تایپ شده نیز استفاده کنید و هزینه چاپ متون را نیز به درآمد خود اضافه کنید. حتی اگر پرینتر ندارید می توانید با موسساتی در این زمینه همکاری کنید.

در پایان

این پست نظر شما در رابطه با این روش کسب درآمد چیست؟ آیا این روش کسب درآمد را امتحان کرده اید و توانسته اید که از این راه درآمدی کسب کنید؟ تجربیات و نظرات خود را در خصوص محتوای بیان شده عنوان کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی