همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

نیاز به محصولات را در مشتری ایجاد کنید

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ

وقتی بحث از فروش محصولات و عرضه خدمات به مشتریان به میان بیاید، اولین چیزی که به ذهن خیلی از ماها خطور خواهد کرد این است که باید به دنبال نیاز مشتریان بود و محصولات را بر طبق نیاز مشتری برای عرضه آن مهیا کرد. هرچند این مسئله یکی از ملزومات هر فعالیت تجاریست اما می شود با ترفندهایی در مشتریان خود این احساس نیاز به خدمات را ایجاد کرد.
اگر شما از آن دسته از افراد هستید که یکی از فعالیت های سرگرم کننده شما رفتن به بازار و گشتن مغازه های مختلف و متنوع است حتماً برایتان پیش آمده است که گاهاً محصولاتی خریده اید که نیازی به آن نداشته اید و صرفاً براساس شرایطی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، آن را تهیه کرده اید.

مسائلی که می تواند احساس نیاز را در مشتری ایجاد کند

دکوراسیون مغازه

چیدمان مناسب و ظاهر شکیل:

یکی از چیزهایی که می تواند این احساس نیاز را در مشتری به وجود آورد داشتن ظاهری شکیل و قفسه بندی مرتب است. سعی کنید که حتما محصولات مرتبط را در قفسه هایی جداگانه قرار دهید به طوری که به راحتی قابل تفکیک از هم باشند. قفسه هایی که بیشتر در دید مشتری قرار دارند را یا از اجناس دارای تخفیف پر کنید و یا از محصولاتی که جدیداً آورده اید.
دادن اشانتیون و یا تخفیف به مشتری

به همراه محصولات تخفیف یا اشانتیون ارائه کنید:

هیچ چیزی به اندازه خرید با تخفیف یا خرید با دریافت اشانتیون یا هدیه، نمی تواند مشتری را به خرید وادار کند. در برخی از نمایشگاه هایی که در آن حضور پیدا کردم، برخی از فروشندگان با به استقبال آمدن مشتریان مقداری از محصولات (خوراکی) را به خریداران ارائه می کردند که همین باعث شلوغ تر بودن آن غرفه در میان بقیه غرفه ها شده بود.
 برخورد مناسب با مشتری: البته برخورد با مشتری در هر حالی مهم بوده و بسته به شرایط به خصوصی ندارد ولی گاهاً برخی از افراد هستند که صرفاً برای مشاهده اجناس و کالاهای شما مراجعه می کنند و قصد خرید ندارند. اگر شما بتواندید به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان اطلاعات مفیدی را به فرد ارائه کنید، می توانید اعتماد آن را به خود جلب کرده و احساس نیاز را در آن ایجاد نمایید.
معرفی مزایای محصولات به مشتری

با معرفی مزایای محصول خود نیاز را در مشتری ایجاد کنید:

یکی از چیزهایی که می تواند نیاز در مشتری را ایجاد کند، آشنایی با محصولات است و اینکه در ازای پولی که پرداخت خواهد کرد چه چیزی را به دست خواهد آورد. ما نمی گوییم که در معرفی کالای خود اغراق کنید ولی حتماً مزایای محصول خود را کاملاً واضح مطرح کنید و اول ببینید که کدام یک از مزایا می تواند برای آن فرد جذاب تر باشد آن را در ابتدای بحث و یا در جایی که توجه فرد جلب شده عنوان نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی