همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی
ظهور اینترنت و فراگیر شدن آن در بین مردم، فرصت مناسبی را برای همه افراد جهت توسعه کسب و کار، ایجاد شغل و حتی به وجود آمدن شغل های جدید به وجود آورد. مهمترین مسئله در شغل هایی که در این بستر به وجود آمدند، تبادلات مالی است. در این شغل ها به دلیل دور بودن فروشنده یا ارائه دهنده خدمات با خریدار یا دریافت کننده خدمات امکان تبادلات مالی مستقیم وجود ندارد به همین دلیل باید کسب و کار خود از سامانه ای تحت عنوان درگاه پرداخت استفاده نمود.
 
درگاه پرداخت چیست؟
هرچند می دانیم که اکثر افراد با این عنوان آشنا هستند ولی برای همه افراد تعریفی از آن را در اختیار شما قرار می دهیم. درگاه پرداخت یک واسط بین سایت و سامانه پرداخت های بانکی می باشد که در آن خریدار با وارد کردن اطلاعات حساب خود هزینه کالا و یا خدمات شما را به حسابتان واریز نماید.
 
انواع روش دریافت درگاه پرداخت
شما از دو روش می توانید وب سایت خود را به درگاه پرداخت مثل نمایید و از آن بهره بگیرید. ما در اینجا به معرفی و معایب و مزایای هر کدام می پردازیم.
 
1. مراجعه به بانک ها و موسسات مالی:
یکی از روش های اخذ درگاه پرداخت مراجعه به بانک ها و موسسات مالی است. شما می توانید با ارائه مدارک و اعلام سایت به بانک و سایر مراحل قانونی آن نسبت به اخذ آن اقدام کنید.
مزایای این روش:
  1. عدم پرداخت وجهی تحت عنوان کارمزد
  2. تسویه حساب به صورت سیکل شاپرک و عدم نیاز به ارسال درخواست
معایب استفاده از این روش:
  1. نیاز به مدارکی جهت احراز هویت شغلی (جواز کسب، ای نماد، اجاره نامه و...)
  2. نیاز به برنامه نویسی و یا استخدام برنامه نویس جهت اتصال درگاه به سایت
  3. عدم امکان استفاده از آن در وبلاگ
  4. فعال بودن درگاه و داشتن حداقل تعداد مشخصی تراکنش در ماه
2. روش دوم استفاده از شرکت ها و درگاه های واسط:
تعداد زیادی از وب سایت ها هستند که این امکان را برای مشاغل فراهم کرده اند که افراد حقیقی نیز بدون نیاز به داشتن مدارک خاصی درگاه پرداخت را برای خود دریافت نمایند.
 
مزایای استفاده از این روش:
  1. عدم نیاز به ارائه مدارک خاص
  2. وجود پلاگین و ماژول های مختلف جهت اتصال سایت به درگاه
  3. امکان استفاده در هر پلتفرمی
  4. نبود حداقل تراکنش در شرایط استفاده
معایب استفاده از این روش:
  1. کسر کارمزد از تراکنش ها
  2. نیاز به ارسال درخواست جهت تسویه حساب
درگاه واسط مناسب
حال اگر با مطالعه این مطلب قصد اخذ درگاه از طریق شرکت های واسط را دارید ما به شما درگاه پرداخت نکست پی را معرفی می نماییم. درگاه نکست پی یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه ارائه درگاه پرداخت واسط می باشد که از مزایای جالب توجهی برخوردار است.
 
عدم نیاز به احراز شرایط شغلی و تنظیم قرارداد رسمی بین دو طرف قرارداد
یکی مزایای مهم در استفاده از درگاه نکست پی عدم درخواست مدارک احراز شغلی از شما می باشد و شما نیازی به اجاره محل و یا اخذ جواز کسب ندارید و تنها با ارائه یک کارت ملی جهت احراز هویت شما درگاه شما فعال می گردد. شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا می توان به این شرکت اعتماد کرد؟ در مورد اعتماد به این شرکت باید گفت که بین پذیرنده و شرکت قرارداد رسمی امضاء شده و امکان پیگیری های بعدی وجود دارد.
 
ارسال هدیه به پذیرندگان جدید
مزیت دوم استفاده از آن این است که پذیرندگان جدید علاوه بر ارسال قرارداد کتبی به همراه قرارداد یک کارت هدیه 300،000 ریالی جهت ترغیب پذیرندگان به انجام تراکنشات خود از این سایت ارسال می نماید و جالب تر اینکه هیچ شرطی برای استفاده از آن نیز وجود ندارد.
 
عدم دریافت کارمزد به مدت 45 روز
وب سایت نکست پی برای افرادی که جدیداً اقدام به اخذ درگاه از این سایت می نمایند درگاه آنها را به مدت 45 روز از پرداخت کارمزد معاف می کند و پذیرندگان آن می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای مبالغ خود را دریافت نمایند.
 
تعداد بالای ماژول ها و پلاگین های پرداخت
نکست پی جهت رفاه حال کاربران خود پلاگین ها و ماژول های فراوانی را به صورت رایگان در اختیار پذیرندگان خود قرار داده و پذیرندگان با هر سیستم مدیریت محتوایی می توانند سایت خود را به درگاه پرداخت مجهز نمایند. علاوه بر آن امکان ایجاد دکمه پرداخت، صفحه پرداخت شخصی و لینک پرداخت نیز برای استفاده در وبلاگ نیز وجود دارد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی