همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

همه دانسته های من

وبلاگی برای استفاده کسانی که به دنبال تجربه های دیگران هستند

با سلام خدمت همه کاربران محترم وبلاگ همه دانسته های من
بنده حدود 6 سال دفتر کاری داشتم که متأسفانه به دلیل مشکلات ناچار به بستن آن شدم. حالا قصد دارم تجربیاتی که در طول سال های زندگی ام کسب کرده ام را با شما عزیزان در میان بگذارم. امیدوارم بتوانم رضایت شما را جلب نمایم
منتظر نظرات شما هستیم

طبقه بندی موضوعی

معرفی فروشگاه قبول شو

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

 

نام فروشگاه: قبول شو

زمینه کاری: فروشگاه فایل های آموزشی و تحقیقاتی

آدرس: https://ghabolsho.com

اطلاعات تماس:

ایمیل: ghabolsho@gmail.com ، شماره تماس: 09365845200

معرفی:

حیطه و زمینه کاری فروشگاه قبول شو در زمینه ارائه مطالب درسی، آموزشی ، نمونه سوال و فایل های کاربردی می باشد. فروشگاه قبول شو دارای دسته بندی های تحت عناوین: آموزش اینستاگرام، پاورپوینت، تحقیق، فایل های کاربردی و نمونه سوال می باشد که می تواند یکی از فروشگاه های متنوع در این نوع باشد. کیفیت فایل های این فروشگاه دارای گارانتی 100 درصد می باشد که این مسئله خود نشان دهنده اطمینان فروشنده نسبت به کیفیت فایل های خود است.

مزایای فروشگاه اینترنتی قبول شو

اصلی ترین مزیت و حسن این فروشگاه امکان درخواست فایل های مورد نیاز کاربران می باشد. خریدار در صورت نیاز به فایلی می تواند با استفاده از قسمت پشتیبانی فایل مورد نظر را درخواست داده تا در مدت زمان کوتاهی فایل مورد نیاز بر روی سایت قرار گیرد و به مشتری مورد نظر اطلاع داده شود.

یکی از مزایای این فروشگاه این است که برای مشتریان و کاربران راه های متعددی برای پشتیبانی عرضه نموده است. علاوه بر اینکه ایمیل و فرم تماس با ما در صفحه نخست سایت قید گردیده است کاربران می توانند از پشتیبانی آنلاین آن که توسط تلگرام انجام می گیرد نیز استفاده نمایند.

مزیت دیگر این سایت قرار دادن فایل ها و عکس های مورد نیاز برای مشتریان می باشد. کاربران اگر نیاز به فایلی داشتند بدون نیاز به سرچ تمام فایل های مورد نیاز را می توانند از همین سایت دریافت نمایند.

خرید از این سایت فقط با عضویت خریداران نبوده و کاربران آن می توانند بدون عضویت در سیستم نیز خرید خود را انجام دهند. البته حسن استفاده از خرید با عضویت این است که کاربران می توانند به تاریخچه سفارشات خود دسترسی داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی